Με πολλές συμμετοχές πραγματοποιήθηκε το πρωί της Κυριακής 17 Μα’ί’ου 2026, στην παραλία του Βόλου, συμβολικός αγώνας δρόμου – περίπατος, στη μνήμη των θυμάτων της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου.
Η πρωτοβουλία της εκδήλωσης ανήκει στην Ενωση Ποντίων Μαγνησίας για να αναδειχθεί το σπουδαίο ζήτημα της Γενοκτονίας και βοήθησε η Λέσχη Ειδικών Δυνάμεων Μαγνησίας.







Νίκος Βητσόπουλος







