Με πολλές συμμετοχές πραγματοποιήθηκε το πρωί της Κυριακής 17 Μα’ί’ου 2026, στην παραλία του Βόλου, συμβολικός αγώνας δρόμου – περίπατος, στη μνήμη των θυμάτων της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου.

Η πρωτοβουλία της εκδήλωσης ανήκει στην Ενωση Ποντίων Μαγνησίας για να αναδειχθεί το σπουδαίο ζήτημα της Γενοκτονίας και βοήθησε η Λέσχη Ειδικών Δυνάμεων Μαγνησίας.

Νίκος  Βητσόπουλος

 

 

Προηγούμενο άρθροΣημαντική εκδήλωση με θέμα: ”Το μέλλον της αγροτικής παραγωγής στη Θεσσαλία”
Επόμενο άρθροΤο Γενικό Λύκειο Αλμυρού ”ανέβασε” σε θεατρική παράσταση την κινηματογραφική επιτυχία ”Η Νερα’ι’δα και το Παληκάρι”