Όλα έγιναν στην είσοδο της φυσούνας μετά τη λήξη του πρώτου ημιχρόνου, όπως δείχνει και η φωτογραφία.
Γράφτηκαν κάποια πράγματα για τον διάλογο του Κώστα Καραπαπά με τον Βασίλη Φωτιά στο χθεσινό ντέρμπι ΑΕΚ-Ολυμπιακός (1-1). Οι δικές μου πληροφορίες είναι εντελώς διαφορετικές για το θέμα, και θα τις παραθέσω επώνυμα, όπως κάνω καθημερινά μέσω αυτής εδώ της στήλης.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr






