O Ανδρέας Τεττέη με ανάρτησή του στα social media έκανε έναν μίνι απολογισμό της φετινής σεζόν και τόνισε παράλληλα πως θα συνεχίσει με ακόμα περισσότερη δουλειά και νέους στόχους.

Ο 24χρονος Έλληνας σέντερ φορ τη φετινή χρονιά έκανε το βήμα παραπάνω στην καριέρα του, πήρε μεταγραφή από την Κηφισιά στον Παναθηναϊκό, καθιερώθηκε στη βασική 11άδα των Πράσινων ενώ παράλληλα πραγματοποίησε το ντεμπούτο του και με τη γαλανόλευκη.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΜε Κούτσια-Καλοσκάμη οι κλήσεις για τα φιλικά στην Κροατία
Επόμενο άρθροΟλυμπιακό πρωταθλητή Ευρώπης βλέπουν οι παίκτες της Ζάλγκιρις