Αμέσως μετά τις πασχαλινές διακοπές τα παιδιά της Α’ τάξης του Λυκείου Σούρπης ξεκίνησαν να ζωγραφίζουν τη δημιουργία της συμμαθήτριάς τους Πωλίνας Μαρτινένκο στην είσοδο του σχολείου. Το “παιδί και τα βιβλία” ήταν τελικά αυτό που εμπνεύσθηκε η ταλαντούχα ζωγράφος-μαθήτρια και μέσα σε ένα εικοσαήμερο το έργο παραδόθηκε και κοσμεί πλέον την είσοδο του Γυμνασίου-Λυκείου Σούρπης. Τόσο πολύ άρεσε αυτό που δημιουργούσαν τα παιδιά της Α’ Λυκείου με το “παιδί και τα βιβλία”, που πολλοί άλλοι μαθητές-τριες ήρθαν και βοήθησαν ζωγραφίζοντας και αυτοί, έστω για λίγο. Από την αρχή της χρονιάς πολλές αίθουσες βάφτηκαν με νεανικά χρώματα από τους ίδιους τους μαθητές, με την αμέριστη βοήθεια του Διευθυντή Δημήτρη Μαμούρα και του καθηγητή Κώστα Καραντενίζη. Στον απέναντι τοίχο τα παιδιά της Β’ Γυμνασίου ζωγράφισαν σε δύο-τρεις μέρες τα “Χρωματιστά μολύβια”, μια καλαίσθητη έγχρωμη δημιουργία. Πρωταγωνιστές της δημιουργίας, οι μαθητές, Γιάννης Δερβίσης, Μαρία Ντούκα, Λεωνόρα Κοκομέτσι, Κωνσταντίνος Καλαντζής, Αλέξανδρος Σούμπασι και Πωλίνα Μαρτινένκο.



Πηγή: Tριαντάφυλλος Σπανός
Νίκος Βητσόπουλος







