Λίγες ημέρες πριν από την έναρξη του Final Four της Αθήνας (22-24/5), η Φενέρμπαχτσε ανακοίνωσε πως υπέγραψε νέο, δεκαετές συμβόλαιο με την Euroleague.
Η ομάδα της Κωνσταντινούπολης, ανακοίνωσε την ανανέωση της συμφωνίας αδειοδότησης με την Euroleague, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της για την οικονομική και αθλητική ανάπτυξη του ευρωπαϊκού μπάσκετ.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr







