Λίγες ημέρες πριν από την έναρξη του Final Four της Αθήνας (22-24/5), η Φενέρμπαχτσε ανακοίνωσε πως υπέγραψε νέο, δεκαετές συμβόλαιο με την Euroleague.

Η ομάδα της Κωνσταντινούπολης, ανακοίνωσε την ανανέωση της συμφωνίας αδειοδότησης με την Euroleague, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της για την οικονομική και αθλητική ανάπτυξη του ευρωπαϊκού μπάσκετ.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΟλυμπιακό πρωταθλητή Ευρώπης βλέπουν οι παίκτες της Ζάλγκιρις
Επόμενο άρθρο«Τι άλλο να κάνει; Σπαθιά να καταπιεί;»