Η αυλαία έπεσε για την παράσταση «Αλκηστις» του Ευριπίδη, από μαθητές και μαθήτριες του 3ου Γυμνασίου Νέας Ιωνίας Βόλου, αφήνοντας βαθιά συγκίνηση κι ευγνωμοσύνη.
Μέσα από τη θυσία της Αλκηστης και την αινιγματική μορφή της, προβληματιστήκαμε πάνω στη διαχρονική «θυσία» της γυναίκας στο βωμό κοινωνικών στερεοτύπων και συμβάσεων, που για αιώνες απαιτούσαν σιωπή, υποταγή κι αυταπάρνηση. Μια θεατρική διαδρομή που μας θύμισε πως ο ενεργός πολίτης οφείλει να βλέπει, να αφουγκράζεται και να παίρνει θέση απέναντι σε κάθε μορφή βίας και ανισότητας.
Ενα μεγάλο μπράβο στα παιδιά που έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους με ψυχή, ευαισθησία και θάρρος.
Θερμές ευχαριστίες στον Ξενώνα Φιλοξενίας Γυναικών Θυμάτων Βίας του Δήμου Βόλου για τη συνεργασία και σε όλους όσους στήριξαν την αξιόλογη προσπάθεια.
Το θέατρο, όταν συναντά την κοινωνία και τον άνθρωπο, αποκτά πραγματικό νόημα.



Πηγή: Στέλλα Μάλλια
Νίκος Βητσόπουλος







