Το 2ο Τουρνουά Ακαδημιών Ποδοσφαίρου ” Βαρβέκης Κωνσταντίνος” πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στο γήπεδο Καναλίων του Δήμου Ρήγα Φεραίου Μαγνησίας.

Συμμετείχαν οι Ποδοσφαιρικές Ακαδημίες, Αγία Αννα, ΑΠΟΒ, Τοξότης, Νηλέας, Ρήγας Φεραίος, Ηρακλής Βόλου, Νίκη Βόλου και Απόλλων Καναλίων.

Τα παιδιά έπαιξαν ποδόσφαιρο σε μια όμορφη ατμόσφαιρα και μέσα σε προσπάθειες συναγωνισμού ανέδειξαν το ταλέντο τους. Ισως, μελλοντικά, κάποια απ’ αυτά να τα θαυμάσουμε στο ελληνικό ποδόσφαιρο.

Στο τουρνουά βοήθησε η Λέσχη Ειδικών Δυνάμεων Μαγνησίας με εθελοντές και εθελόντριες διασώστες-στριες για την ασφάλεια και την υγειονομική κάλυψη των συμμετεχόντων.

Νίκος  Βητσόπουλος

 

Προηγούμενο άρθροΤα «χρυσά» διαζύγια του Ράφα Μπενίτεθ
Επόμενο άρθροΑλέξης Τσίπρας: Κάλεσμα αλά………..Μπαρτσελόνα στην παρουσίαση του κόμματός του