Ο δημοτικός σύμβουλος Βόλου και μέλος της παράταξης ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΟΛΟ, Στέλιος Λημνιός αναφέρει:
”Με ανακοίνωσή του ο δήμος Βόλου επιχειρεί να μετριάσει τις αρνητικές εντυπώσεις που δημιουργεί ο τρόπος διαχείρισης των ανακυκλώσιμων υλικών.
Αντλεί στοιχεία από την Eκθεση Αυτοψίας του κλιμακίου Περιβάλλοντος της Περιφέρειας Θεσσαλίας και δημιουργεί μια αλλοιωμένη εικόνα.
Α. Η Eκθεση υπογραμμίζει ότι η όλη διαδικασία της υπαίθριας εναπόθεσης των ανακυκλώσιμων υλικών γίνεται μέσα και πάνω σε ενεργό κύτταρο του ΧΥΤΑ.
Αυτό αποτελεί παραβίαση της άδειας λειτουργίας ,καθώς σε ενεργό κύτταρο, οι μόνες εργασίες που μπορούν να εκτελεστούν αφορούν γραμμές βιοαερίου ή στραγγιδίων.
Β. Η Εκθεση υπογραμμίζει ότι η προσωρινή αποθήκευση ανακυκλώσιμων υλικών στον ΧΥΤΑ, δεν προβλέπεται από την ΑΕΠΟ και απαιτείται περιβαλλοντική αδειοδότηση..
Γ. Τα δελτία ζύγισης των φορτίων που εισέρχονται στον ΧΥΤΑ ζητήθηκαν από το κλιμάκιο, αλλά δεν δόθηκαν λόγω προβλήματος εξαγωγής των αρχείων από τον υπολογιστή!!!!
Δ. Αναφέρεται στην Έκθεση ότι δεν διαπιστώθηκε ταφή των ανακυκλώσιμων υλικών .
Ομως αυτό ήταν εύκολο να παρουσιαστεί από τους υπεύθυνους του ΧΥΤΑ 3 μέρες μετά την καταγγελία μας και είναι αμφίβολο αν το κλιμάκιο έψαξε εκεί που έπρεπε.
Οι δημοτικοί σύμβουλοι Λημνιός Στέλιος και Βαξεβανοπουλος Μάρκος ζήτησαν εγγράφως (αρ.πρωτ.180942/18.5.26) να είναι παρόντες και να υποδείξουν το χώρο ταφής,αλλά το αίτημα τους απορρίφθηκε προφορικά από την υπεύθυνη του κλιμακίου το πρωί της επόμενης ημέρας,πριν ακόμη ξεκινήσει ο έλεγχος.
Μπορεί όμως και τώρα το κλιμάκιο να ανατρέξει στο βίντεο που δόθηκε στη δημοσιότητα και να διαπιστώσει την ταφή.
Τέλος διατελούμε σε αναμονή της παράδοσης όλων των εγγράφων που έχουμε ζητήσει πριν επανέλθουμε με νέα ανακοίνωση.”
Νίκος Βητσόπουλος







