Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning “Together in the Rainbow”, γιορτάζοντας παράλληλα και την Παγκόσμια Ημέρα eTwinning, στο 3ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας Βόλου.

Στη μικρή αλλά γεμάτη συναισθήματα γιορτή, συμμετείχαν οι συνεργάτες από το 3ο Γυμνάσιο Βόλου, μαζί με τους μαθητές που συμμετείχαν ενεργά στο πρόγραμμα καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Μαζί μας βρέθηκαν η υπεύθυνη συνεργάτης του eTwinning και υποδιευθύντρια του σχολείου κα Χριστίνα Μπεφάνη καθώς και η διευθύντρια του σχολείου κα Ελπίδα Πανάγου. Από το 3ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας συμμετείχαν, η co-founder του έργου Ιωάννα Μαντζαφλέρη και η συνεργάτης στο etwinning project υποδιευθύντρια του σχολείου Στέλλα Mάλλια.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης παρουσιάστηκαν δημιουργίες και έργα που υλοποιήθηκαν όλη τη χρονιά, θυμήθηκαν στιγμές συνεργασίας, δημιουργικότητας και επικοινωνίας, έκοψαν την αναμνηστική τους τούρτα και απονεμήθηκαν έπαινοι στους μαθητές που συμμετείχαν με ενθουσιασμό και ευαισθησία στο πρόγραμμα.
Το “Together in the Rainbow” δεν ήταν απλώς ένα ακόμη πρόγραμμα. Ηταν ένα ταξίδι γνώσης, ενσυναίσθησης και ουσιαστικής κατανόησης της διαφορετικότητας. Μέσα από τις δράσεις, οι συμμετέχοντες γνώρισαν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία, μπήκαν στη θέση του άλλου και έμαθαν να επικοινωνούν με περισσότερο σεβασμό και αποδοχή.

Ετσι, όλοι έγιναν πιο πλούσιοι σε γνώσεις, πιο ώριμοι ως άνθρωποι και πιο ευαισθητοποιημένοι απέναντι στη σημασία της συμπερίληψης. Γιατί τελικά, όπως και στο ουράνιο τόξο, κάθε χρώμα είναι διαφορετικό, αλλά όλα μαζί δημιουργούν κάτι πραγματικά όμορφο.

Σημαντική η συνδρομή του Διευθυντή του σχολείου κου Αντώνη Πλαγερά, με τη συνεχή στήριξη, την εμπιστοσύνη και την πολύτιμη βοήθειά του καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος. Η υποστήριξή του συνέβαλε ουσιαστικά στην επιτυχημένη υλοποίηση αυτής της όμορφης εκπαιδευτικής διαδρομής.
Δείτε το βίντεο:
Πηγή: Ιωάννα Μαντζαφλέρη
Νίκος Βητσόπουλος







