Οι διοικητικοί ηγέτες της ΚΑΕ Ολυμπιακός, Γιώργος και Παναγιώτης Αγγελόπουλος, έκαναν δηλώσεις μετά την κατάκτηση της κορυφής της Ευρώπης από τον Ολυμπιακό, αφιερώνοντας το τρόπαιο στον πατέρα τους, που έφυγε από τη ζωή πριν από πέντε χρόνια.

Οι ιδιοκτήτες της ΚΑΕ Ολυμπιακός, Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος, χαρακτήρισαν την κατάκτηση της Euroleague στην Αθήνα ως τη μεγαλύτερη στιγμή στην ιστορία του συλλόγου, αφιερώνοντας τον τίτλο στη μνήμη του πατέρα τους, Κωνσταντίνου, ανήμερα της συμπλήρωσης πέντε χρόνων από τον θάνατό του.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθρο3ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας Βόλου: Oλοκληρώθηκε το ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning “Together in the Rainbow”
Επόμενο άρθροΠέθανε η Γωγώ Μαστροκώστα σε ηλικία 55 ετών