Η Κόμο «πέταξε» για το Champions League της επόμενης σεζόν και ο Τάσος Δουβίκας δεν έκρυψε τη χαρά και τη συγκίνησή του για το εν λόγω κατόρθωμα της ομάδας του.
Το σύνολο του Σεσκ Φάμπρεγκας επικράτησε με 4-1 εκτός έδρας απέναντι στην Κρεμονέζε στο πλαίσιο της τελευταίας αγωνιστικής της Serie A, μπήκε στην τετράδα και άφησε εκτός από την κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση της νέας χρονιάς τις Γιουβέντους και Μίλαν.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr







