Η παρουσίαση των έργων και κατασκευών των μαθητών της Α’ και Β’ Τάξης του 3ου Γυμνασίου Νέας Ιωνίας Βόλου στο μάθημα της Τεχνολογίας αποτελεί μια από τις πιο ζωντανές και δημιουργικές στιγμές της σχολικής χρονιάς.
​Στην Α’ Γυμνασίου, οι μαθητές ακολούθησαν τη μέθοδο της Ατομικής Εργασίας. Ο κάθε μαθητής επέλεξε ένα τεχνολογικό θέμα ή αντικείμενο που τον ενδιέφερε (π.χ. μέσα μεταφοράς, εργαλεία, πηγές ενέργειας, κτίρια) και ανέλαβε να το μελετήσει και να το κατασκευάσει ο ίδιος.
​Στη Β’ Γυμνασίου, το επίπεδο δυσκολίας ανέβηκε, καθώς οι μαθητές εργάστηκαν με τη μέθοδο της Ομαδικής Εργασίας, προσομοιώνοντας τη λειτουργία μιας πραγματικής Βιομηχανίας.
​Θερμά συγχαρητήρια αξίζει σε όλα τα παιδιά!
Η έκθεση των έργων τους γέμισε το σχολείο με χρώμα, υπερηφάνεια και έμπνευση.
​Σημαντική η συνδρομή και για τους υπεύθυνους καθηγητές που καθοδήγησαν κι ενθάρρυναν τα παιδιά σε αυτό το όμορφο ταξίδι της δημιουργίας.
Πηγή: Φιλιππία Κούντρια
Νίκος  Βητσόπουλος
Προηγούμενο άρθροΒόλος-Μακρινίτσα: Πορεία δεκάδων ατόμων υπέρ του αγώνα ζωής του Γεράσιμου-Ιάσονα Γεωργιάδη που δίνει τιτάνιο αγώνα μετά το δυστύχημα των Τεμπών
Επόμενο άρθρο«Έφευγε με την τελευταία πτήση για Αθήνα και επέστρεφε το πρωί άυπνος για να την δει για λίγες ώρες»