Λίγο μετά την κατάκτηση της Ευρώπης με τη νίκη του στον τελικό του Final Four με 92-85 επί της Ρεάλ, η αποστολή των πρωταθλητών Ευρώπης, αφίχθη στο ξενοδοχείο της αποστολής της ομάδας, όπου γνώρισε την αποθέωση από φίλους του Ολυμπιακού.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροMVP ο Εβάν Φουρνιέ
Επόμενο άρθροΣαν σήμερα 25 Μα’ί’ου