Ηρθε, είδε και απήλθε, χωρίς να κομίσει γλαύκας για τη Μαγνησία και τον τουρισμό, η άλλοτε συμπαρουσιάστρια της Αθλητικής Κυριακής και νυν Υφυπουργός Τουρισμού Αννα Καραμανλή (μας έγινε εμμονή αυτό το επίθετο). Βέβαια, ανέφερε το πρόγραμμα Κοινωνικού Τουρισμού μέσω της ΔΥΠΑ, στο οποίο συμμετέχει η Μαγνησία και……έτερον ουδέν. Κατά τα λοιπά, συμμετείχε τη Δευτέρα 25 Μα’ί’ου στον Βόλο σε ημερίδα της Ενωσης Ξενοδόχων στο ξενοδοχείο Vallis.
Της δόθηκε τιμητική πλακέτα (γιατί άραγε;) από τον Πρόεδρο της Eνωσης Ξενοδόχων Mαγνησίας Γιώργο Ζαφείρη και την Αντιπεριφερειάρχη Αννα Μαρία Παπαδημητρίου. Την ρώτησαν γιατί δεν μας έκανε την….τιμή να επισκεφθεί την περιοχή από τόοοοοτε που οι κακοκαιρίες Ντάνιελ και Ελίας, χτύπησαν ανελέητα το νομό κι απάντησε ότι, ”ήρθαν, ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου και υπηρεσιακά στελέχη” κι ότι ”το Υπουργείο φρόντισε να χρηματοδοτηθεί καμπάνια για τη Μαγνησία την επομένη κι όλας, χρονιά της καταστροφής”. Οπως λέει και το τραγούδι……….μας υποχρέωσες, μα δεν μας είπες τελικά πόσο μας χρέωσες……
Η κα. Καραμανλή στην ομιλία της εξέφρασε αισιοδοξία για τις κρατήσεις του καλοκαιριού στη χώρα με έσοδα κοντά στα 26 δις, όπως πέρσι και τόνισε την ύπαρξη ”στρατηγικού σχεδιασμού” για τις ορεινές περιοχές της χώρας ”με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου τους μήνες εκτός της θερινής σεζόν”.(Καλά, ας φτιάξουμε κανέναν αναβατήρα στο χιονοδρομικό του Πηλίου, να μη διακόπτει τη λειτουργία του κάθε τρεις και λίγο κι ας φροντίσουμε να λειτουργεί σωστά το αεροδρόμιο και μετά μιλάμε….) Τέλος, έπλεξε το εγκώμιο (αλίμονο…….σ’ αυτούς που δεν αγάπησαν) της Θεσσαλίας και της Μαγνησίας ως τουριστικός προορισμός.
Και ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς…………άστο καλύτερα!!!!!!!!!




Νίκος Βητσόπουλος







