Λίγο μετά την κατάκτηση του ευρωπαϊκού θρόνου από τον Ολυμπιακό στον τελικό του Final Four της Αθήνας, ο Γιάννης Αντετοκούνμπο παρουσιάστηκε άκρως εντυπωσιασμένος στις δηλώσεις του από την διοργάνωση και την ατμόσφαιρα, στο κορυφαίο Final Four που έχει παρακολουθήσει -όπως χαρακτήρισε-.
Μετά από έναν επικό τελικό ανάμεσα σε δύο «γίγαντες» του ευρωπαϊκού μπάσκετ, σε ένα γήπεδο με εκπληκτική ατμόσφαιρα, ο Γιάννης Αντετοκούνμπο εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για όσα αντίκρισε στο Final Four της Αθήνας, χαρακτηρίζοντάς την ως την κορυφαία που έχει βιώσει.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr







