Λίγο μετά την κατάκτηση του ευρωπαϊκού θρόνου από τον Ολυμπιακό στον τελικό του Final Four της Αθήνας, ο Γιάννης Αντετοκούνμπο παρουσιάστηκε άκρως εντυπωσιασμένος στις δηλώσεις του από την διοργάνωση και την ατμόσφαιρα, στο κορυφαίο Final Four που έχει παρακολουθήσει -όπως χαρακτήρισε-.

Μετά από έναν επικό τελικό ανάμεσα σε δύο «γίγαντες» του ευρωπαϊκού μπάσκετ, σε ένα γήπεδο με εκπληκτική ατμόσφαιρα, ο Γιάννης Αντετοκούνμπο εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για όσα αντίκρισε στο Final Four της Αθήνας, χαρακτηρίζοντάς την ως την κορυφαία που έχει βιώσει.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθρο«Η στιγμή ανήκει στους παίκτες»
Επόμενο άρθροΗ στιγμή της στέψης του Ολυμπιακού στο παρκέ του «T-Center»