Το δικό του μήνυμα θέλησε να στείλει ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος στους οπαδούς του Ολυμπιακού που απόψε πανηγυρίζουν την κατάκτηση του τετάρτου τροπαίου της Euroleague, μετά την επικράτηση της ομάδας του Πειραιά με 92-85 στον τελικό του T-Center.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθρο«Κάθε επιτυχία να φέρνει περισσότερα παιδιά κοντά στο μπάσκετ»
Επόμενο άρθρο«Θέλω να κλείσω εδώ την καριέρα μου»