Ένας από τους πιο αξιόλογους Έλληνες ποδοσφαιριστές όλων των εποχών, από αυτούς που χαρακτηρίζονταν «εργάτες» στο γήπεδο, μέσος με καλό σουτ που έβαλε κρίσιμα γκολ, πάσχει χρόνια από την ίδια πάθηση (ALS ή αλλιώς νόσος του κινητικού νευρώνα) από την οποία έφυγε σήμερα (25/5) ο Παρασκευάς Άντζας.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr







