Λίγο μετά την κατάκτηση του 4ου ευρωπαϊκού τροπαίου του Ολυμπιακού και την ανάδειξή του σε MVP, ο Γάλλος γκαρντ, έκανε δηλώσεις στη συνέντευξη Τύπου που έλαβε χώρα μετά το παιχνίδι.

Ο έμπειρος γκαρντ, ήταν πανευτυχής στις δηλώσεις του στην καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου που ακολούθησε τον τελικό του Final Four. O Γάλλος, ξεκίνησε δίνοντας συγχαρητήρια στη Ρεάλ Μαδρίτης και τον προπονητή της, Σέρτζιο Σκαριόλο, αναγνωρίζοντας τη σκληράδα τους παρά τις απουσίες και τη δυσκολία που αντιμετώπισε ο Ολυμπιακός απέναντι στο small-ball σχήμα τους.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθρο«Όταν σήκωνα το 4ο πριν 20 χρόνια»
Επόμενο άρθρο«Η στιγμή ανήκει στους παίκτες»