To μεσημέρι της Δευτέρας 25 Μα’ί’ου 2026, δεκάδες άτομα ξεκίνησαν από τον Ιερό Ναό Αγίου Γερασίμου στον Βόλο, ”πορεία ζωής”, για τον Γεράσιμο – Ιάσονα Γεωργιάδη, τον Βολιώτη μοναδικό επιζώντα του πρώτου βαγονιού στην τραγωδία των Τεμπών.

Το παλικάρι από τότε δίνει τιτάνιο αγώνα για να ξανασταθεί στα πόδια του.

Οσοι πήραν μέρος σ’ αυτή την εκδήλωση, ήθελαν να συμπαρασταθούν ηθικά στον ίδιο και στην οικογένειά του, που συνεχίζουν τη μεγάλη μάχη.

Τέλος της διαδρομής η Ιερά Μονή Αγίου Γερασίμου του Νέου, στη Μακρινίτσα Πηλίου με Ιερά Παράκληση κι επιστροφή, συνολικό μήκος 16 χιλιόμετρα.

Νίκος  Βητσόπουλος

Προηγούμενο άρθροΠέθανε 91χρονος σε περιοχή της Μαγνησίας
Επόμενο άρθροΕντυπωσιακά τα έργα μαθητών του 3ου Γυμνασίου Νέας Ιωνίας Βόλου στο μάθημα της Τεχνολογίας