Οι πιο κάτω φωτογραφίες δεν είναι από τον Αμαζόνιο αλλά, από τον Κραυσίδωνα, το ποτάμι που διασχίζει τον Βόλο και θυμίζει ζούγκλα με τη βλάστηση που έχει φουντώσει, λόγω των πολλών βροχών του προηγούμενου διαστήματος αλλά και της παραμέλησης………Κυρία Αννα Μαρία, τα βλέπετε; Αντε, λοιπόν να κινηθούμε…..Σε λίγο οι οδηγοί στη γέφυρα θα νομίζουν ότι διασχίζουν πυκνό δάσος. Να μην βρουν μπροστά τους τον ταρζάν, δηλαδή και προκληθεί ατύχημα….



ΦΩΤΟ : Χρυσόστομος Βητσόπουλος
Νίκος Βητσόπουλος







