Υπάρχουν περιοχές μέσα στον Βόλο όπου τα χόρτα δημιουργούν τεράστιο πρόβλημα προσπέλασης ακάομα και σε πεζοδρόμια, έτσι που αναρωτιέται κανείς, ποιο είναι το νόημα των πεζοδρομίων όταν δεν μπορούν να χρησινοποιηθούν; Oι παρακάτω εικόνες είναι συμπολίτη μας από την οδό Παπαδιαμάντη στο τμήμα της από τον άδειο, έρημο, ξεχασμένο και κατά τα άλλα, ιστορικό σταθμό του Ο.Σ.Ε., μέχρι τη διασταύρωση με την οδό Παγασών. Θαυμάστε…….Η υπηρεσία Πρασίνου, Κιτρίνου κι άλλων χρωμάτων τι λέει, όλα καλά;;;;

Αμ το άλλο; Λαμαρίνες, δέντρα, χορτάρια…………Ο πεζός να κατέβει στο δρόμο; Πολύ πιθανό το ατύχημα!!!!

Νίκος Βητσόπουλος







