H Έλντα Πανοπούλου / NDP PHOTO

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google








«Είναι μια αρρώστια πολύ άδικη», δήλωσε η Έλντα Πανοπούλου, μιλώντας για τη Γωγώ Μαστροκώστα. 

Για τη Γωγώ Μαστροκώστα, που έφυγε από τη ζωή τα ξημερώματα της Δευτέρας (25.05.2026) σε ηλικία 56 ετών, μίλησε η Έλντα Πανοπούλου στην εκπομπή «Buongiorno» την Τρίτη. 

«Είναι μια μεγάλη απώλεια. Είναι μια αρρώστια πολύ άδικη, οι περισσότεροι από εμάς την έχουμε βιώσει, στα σπίτια μας, στις οικογένειες μας…

Εύχομαι ο σύντροφός της και η κόρη της να μπορέσουν να συνεχίσουν να ζουν με αυτή την πληγή και η ζωή τους να έχει τη γαλήνη που σίγουρα η Γωγώ θα ήθελε να έχουν. Η Γωγώ είχε ζωντάνια, ενέργεια και γοητεία… Ήταν μαχήτρια», είπε η Έλντα Πανοπούλου.

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΟριστικό deal και πλάνο επόμενης μέρας
Επόμενο άρθροΚαταδικάζει την απαγωγή των ακτιβιστών από το Ισραήλ το Δημοτικό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης