Μετά τους καθηγητές στις κάλπες για την ανάδειξη του νέου διοικητικού συμβουλίου και την εκλογή των αντιπροσώπων της 95ης Γενικής Συνέλευσης της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος προσέρχονται σήμερα Τετάρτη 27 Μα’ί’ου 2026 οι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Μαγνησίας, δηλαδή δάσκαλοι και νηπιαγωγοί.
Οι κάλπες θα στηθούν στα 3ο και 20ο δημοτικά Βόλου και θα διεξαχθούν με υβριδικό τρόπο, δηλαδή είτε διά ζώσης, είτε ηλεκτρονικά μέσω του συστήματος ”Ζευς”.
Στις εκλογές παίρνουν μέρος 5 παρατάξεις, οι εξής κατ’ αλφαβητική σειρά:
1) ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
2) ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ
3) ΔΑΚΕ
4) ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
5) ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.
Νίκος Βητσόπουλος







