Σύμφωνα με πληροφορίες από το εξωτερικό, ο Παναθηναϊκός έχει βρει τον πρώτο της στόχο για την ενίσχυση της περιφερειακής γραμμής της ομάδας στο πρόσωπο του Μπράνκου Μπαντιό, με την ελληνική ομάδα να έχει ήδη ξεκινήσει τις διαπραγματεύσεις με την πλευρά του Σενεγαλέζου γκαρντ.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

 

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΗ στιγμή που ο Παναγιώτης Κουτσουμπής σβήνει κεράκια με την κόρη του αγκαλιά
Επόμενο άρθροEξουσία δίχως όρια