Στη δεύτερη κατηγορία της Γερμανίας για πρώτη φορά μετά το 1997 υποβιβάστηκε η Βόλφσμπουργκ του Κωνσταντίνου Κουλιεράκη, καθώς γνώρισε οδυνηρή ήττα με 2-1 από την Πάντερμπορν στην παράταση στον αγώνα μπαράζ παραμονής-ανόδου της Bundesliga.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΕπιχείρηση-σκούπα στη Μίλαν
Επόμενο άρθροΗ ορεινότητα στο επίκεντρο της συνάντησης του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας με τον σύλλογο “Ζωντανός Ασπροπόταμος