Σασπένς είχε ο πρώτος τελικός της Waterpolo League γυναικών, με τον Ολυμπιακό να επικρατεί της Βουλιαγμένης στην διαδικασία των πέναλτι (15-13) και να κάνει το 1-0 στη σειρά.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροTέλος κι επίσημα ο Σάρι
Επόμενο άρθροΒόλος: Λεωφόρος Αθηνών-Σε κακή κατάσταση με επικίνδυνα σημεία για ατύχημα!!