Ο Γιάννης Αλαφούζος μίλησε για το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού στον Βοτανικό λέγοντας χαρακτηριστικά μεταξύ άλλων πως θα είναι το ομορφότερο στην Αθήνα.

Ο ισχυρός άνδρας των Πράσινων συμμετείχε στο ντοκιμαντέρ του ΣΚΑΪ «Η Λεωφόρος είχε τη δική της ιστορία» και μίλησε με τα καλύτερα λόγια για το νέο σπίτι του «τριφυλλιού», όπου όπως ανέφερε θα έχει ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό, το οποίο δεν θα μπορεί να αντιγράψει κανείς άλλος.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΔεν θυμάμαι πόσους γάμους έχω κάνει, είμαι λίγο άτυχη στα προσωπικά μου
Επόμενο άρθροΔεν έχω πάει για το νυφικό ακόμα, είμαι χαρούμενη και στην κοσμάρα μου