«Ερυθρόλευκο» βάφτηκε το πρώτο ντέρμπι «αιωνίων» στους τελικούς της Waterpolo League ανδρών, καθώς ο Ολυμπιακός επιβλήθηκε την Τρίτη με 15-12 του Παναθηναϊκού στο κολυμβητήριο «Πέτρος Καπαγέρωφ» του Πειραιά.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

 

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΠρωταθλήτρια στη ρομποτική η Ελλάδα!
Επόμενο άρθροΟι πιθανοί αντίπαλοι της ΑΕΚ