Συνάντηση με τον Αναπληρωτή Υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, κ. Νίκο Παπαθανάση είχε το μεσημέρι της Τετάρτης 27 Μα’ί’ου 2026 στην Αθήνα, ο δήμαρχος Βόλου Αχιλλέας Μπέος, με τον οποίο συζήτησε, ”σε πολύ καλό κλίμα”, θέματα χρηματοδοτήσεων σε έργα που είναι σε εξέλιξη.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο θέμα του δρόμου για Μακρινίτσα, μέσω Κουκουράβας, και της Μονάδας Επεξεργασίας Αποβλήτων, ”με θετικά αποτελέσματα”.
Τι, πως και γιατί, μπορεί να μάθουμε προσεχώς…………
Νίκος  Βητσόπουλος
Προηγούμενο άρθροΤο ευφάνταστο video για το νέο τραγούδι της
Επόμενο άρθροΦωτιά σε αγροτική περιοχή κοντά στον Βόλο