Κοιτάξτε την κατάσταση της λεωφόρου (τρομάρα μας) Αθηνών, στα Α’ι’βαλιώτικα, ευρύτερη περιοχή Αλυκών Βόλου. Είσοδος και έξοδος της πόλης. Ιδιαίτερα όσοι χρησιμοποιούν δίκυκλα κινδυνεύουν περισσότερο με ατύχημα και η πτώση από μηχανή μπορεί να είναι μοιραία. Λακούβες, σαμαράκια, καθιζήσεις, πρόχειρα μπαλώματα. Χώρια τα παρκαρισμένα στη σειρά ακόμα και μπροστά στη στάση λεωφορείου. Απαιτείται ολοκληρωμένη ασφαλτόστρωση και έλεγχος για το παρκάρισμα. Πρόσφατα στην περιοχή δόθηκε στην κυκλοφορία η πολύ σημαντική γέφυρα στο Αλιγαρόρεμα. Ας γίνει το καλό ολοκληρωμένα. Τα βλέπει κανείς, ή θα τρέχουμε να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα κατόπιν ατυχήματος; (κούφια η ώρα).

Νίκος Βητσόπουλος







