Δύο μέρες μετά την ήττα-αποκλεισμό από τη συνέχεια της Basket League στα χέρια της ΑΕΚ, η ΚΑΕ Άρης πραγματοποίησε αποχαιρετιστήριο ομαδικό γεύμα με όλα τα μέλη της ομάδας και μοιράστηκε στιγμιότυπα από αυτό μέσα από τον επίσημο λογαριασμό της στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΠροχωράει την ανανέωση του Μπέικον η Ντουμπάι
Επόμενο άρθροΘέλει… Ρεάλ Μαδρίτης ο Έντσο Φερνάντες!