Ο δημοτικός σύμβουλος Βόλου Στέλιος Λημνιός περιγράφει με μελανά χρώματα την κατάσταση του πάρκου Ανδρέας Βαλαχής στη Νέα Ιωνία Βόλου. Αναφέρει χαρακτηριστικά: ”Το στολίδι του Βόλου, το πάρκο Ανδρέας Βαλαχής, πνιγμένο στο χορτάρι.. Οι υπαίθριες αθλητικές του εγκαταστάσεις παρατημένες στη φθορά του χρόνου. Στο τεχνητό εσωτερικό δίκτυο που κυλούσαν ήρεμα και καθαρά νερά, με λιμνούλες και ποταμάκια,τώρα κυλούν οι αναμνήσεις όσων είναι σε θέση να θυμούνται…


Στο Μεταξουργείο, άλλοτε πολυχώρος δημιουργίας, εκθέσεων και θεαμάτων, σήμερα τα πάντα υπολειτουργούν και σε (συν)θλίβουν.
Οι δρόμοι, επικίνδυνοι, σε κακή κατάσταση από τις τομές και την εγκατάλειψη.
Τα σκουπίδια ξεχειλίζουν στους κάδους με συχνούς υπαίθριους χώρους να έχουν μετατραπεί σε ΧΑΔΑ.
Οι ποδηλατόδρομοι, άκρως επικίνδυνοι για τα παιδιά, με το κόκκινο χρώμα φθαρμένο, ως άλλος φερετζές- φύλλο συκής, μιας σύγχρονης υποκρισίας.
Τα αδέσποτα σε αγέλες, πεινασμένα, άρρωστα, ανεξέλεγκτα κι επικίνδυνα για περιπατητές, ποδηλάτες και δικυκλιστές.
Τα δύο περιφερειακά γήπεδα της ΕΤΒΑ, καθώς επίσης των Μελισσατίκων και των Γλαφυρών έχουν εγκαταλειφθεί και ρημάζουν λεηλατημένα .
Πόσο ακόμη;”
Νίκος Βητσόπουλος







