Ενα φίδι, δεν το λες και…….φιδάκι, σε δρόμο της Ζαγοράς στο Πήλιο. Επιασαν οι ζέστες, είχαμε πολλές βροχές, τα χορτάρια αντρίεψαν και νάσου ο………..Διαμαντής που κόβει βόλτες. Ευτυχώς που τα περισσότερα φίδια είναι ακίνδυνα στη χώρα μας. Τα περισσότερα, όχι όλα. Η οχιά, ας πούμε, κάνει τη ζημιά της, αλλά, τέτοιο μεγάλο σαν κι αυτό, δεν είναι δηλητηριώδες. Θα μου πείτε, βέβαια, στη θέα και μόνο του ερπετού, άντε να σκεφτείς ότι δεν είναι επικίνδυνο…….Σωστό κι αυτό.

Νίκος  Βητσόπουλος

Προηγούμενο άρθροΤην Τετάρτη η κηδεία του Απόστολου Χατζηγεωργίου στον Βόλο
Επόμενο άρθροΔολοφονία σκύλου με φόλα στη Νέα Αγχίαλο-Αποτρόπαιο θέαμα μιας εγκληματικής ενέργειας