Ο Κέβιν Ντε Μπρόινε δεν έκρυψε τη δυσαρέσκειά του για τη συνεργασία του με τον Αντόνιο Κόντε στη Νάπολι, παραδεχόμενος πως η αποχώρηση του Ιταλού τεχνικού τον βρίσκει ανακουφισμένο.

Ο Βέλγος μεσοεπιθετικός μετακόμισε στη Νάπολι το περασμένο καλοκαίρι, βάζοντας τέλος στη δεκαετή του πορεία στη Μάντσεστερ Σίτι. Ωστόσο, η παρελθούσα αγωνιστική περίοδος δεν εξελίχθηκε όπως θα περίμενε. Ο 34χρονος κατέγραψε μόλις 21 συμμετοχές σε όλες τις διοργανώσεις, καθώς ένας επίμονος τραυματισμός στον οπίσθιο μηριαίο τον κράτησε αρκετές φορές εκτός δράσης.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΤο σεμινάριο βιωσιμότητας της ΕΟΕ
Επόμενο άρθροΤην Τρίτη η κηδεία του Μάριου Οικονόμου