Ακροάτρια του Ράδιο Β.Ε.ΡΑ και κάτοικος του κέντρου στον Βόλο παρατηρεί: ”Ποιος είναι υπεύθυνος για την αποκατάσταση των πεζοδρομων μετα το σκάψιμο από τις εταιρείες για οπτικές ίνες; H παρακάτω εικόνα από την οδό Τοπάλη, στο κέντρο του Βόλου, ανάμεσα 28ης Οκτωβρίου και Τ.Οικονομάκη. Αντί για το αρχικό πλακάκι έριξαν τσιμέντο πρόχειρα. Οταν τους ρωτήσαμε γιατί δεν βάζουν ίδια με τα αρχικά πλακάκια είπαν ότι έχουν έλλειψη. Αλλά είναι πραγματικά άσχημο. Καμία σχέση με το αρχικό σχέδιο”.


Νίκος Βητσόπουλος







