Μόνο ο Ολυμπιακός διαφώνησε στην παραμονή του Λανουά, κι έτσι ο Γάλλος αρχιδιαιτητής ανανεώνει τη θητεία του στην ΚΕΔ για άλλα δύο χρόνια!

Πιο συγκεκριμένα, συνεδρίασε σήμερα η Επιτροπή Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου και αποφασίστηκε η θετική εισήγηση προς της Εκτελεστική Επιτροπή της ΕΠΟ για την διετή ανανέωση της θητείας όλων των μελών της ΚΕΔ (Στεφάν Λανουά, Πάολο Βαλέρι, Ρομπέρτο Αλόνσο Φερνάντες, Δαμιανός Ευθυμιάδης, Αντωνία Κόκοτου).

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΣυλλήψεις σε Βόλο και Σκιάθο για παραβάσεις σε καταστήματα και επικίνδυνη οδήγηση
Επόμενο άρθροΜακάρι να κάνει αυτό που είναι να κάνει και να νιώθει πάρα πολύ καλά