Οι πληροφορίες επιβεβαιώθηκαν και η «βασίλισσα των κορτς», Σερένα Ουίλιαμς επιστρέφει στην ενεργό δράση καθώς έλαβε κάρτα ελευθέρας για το τουρνουά των διπλών στο Queen’s Club, σχεδόν τέσσερα χρόνια μετά την αποχώρησή της στο US Open 2022.

Η 44χρονη θρύλος του παγκόσμιου τένις, με τα 23 Grand Slam, θα αγωνιστεί στο πλευρό της 19χρονης Καναδής Βικτόρια Εμπόκο.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

 

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΣτην πλατεία Αριστοτέλους η πρεμιέρα του Πανελληνίου beach volley
Επόμενο άρθροΚινδυνεύει να χάσει το Mουντιάλ ο Σαλιμπά