Με διαδοχικά stories στο Instagram, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος τοποθετήθηκε μετά τη νίκη του Ολυμπιακού στο Game 1 των τελικών της GBL, αφήνοντας να εννοηθεί ότι έχει παράπονα για τη διαιτησία.

Ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR στάθηκε ιδιαίτερα στη φάση των τελευταίων δευτερολέπτων, όταν με το σκορ στο 75-73 υπέρ των «ερυθρόλευκων» και 44,5” να απομένουν, οι διαιτητές καταλόγισαν φάουλ του Ναν πάνω στον Φουρνιέ, στέλνοντας τον Γάλλο στη γραμμή των βολών.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΟ Ζήσης Ντελόπουλος θέλει να αγοράσει την ΑΕΛ
Επόμενο άρθρο«Δεν πρέπει να σκεφτόμαστε την Ευρωλίγκα»