Είμαστε στο καλοκαίρι και η ειδικότητα του γιατρού-δερματολόγου είναι από τις πλέον απαραίτητες. Ούτως ή άλλως είναι μια ειδικότητα που απευθύνεται σε πολλούς, σε όλη τη διάρκεια του χρόνια, χώρια που τα φάρμακα σχετικών θεραπειών είναι αρκετά ακριβά. Ε, λοιπόν, εδώ και πολύ καιρό ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ συμβεβλημένος με τον ΕΟΠΥΥ, σε ΟΛΗ ΤΗ ΜΑΓΝΗΣΙΑ. Ναι, σε ΟΛΗ ΤΗ ΜΑΓΝΗΣΙΑ. Η συγκεκριμένη ειδικότητα δεν υπάρχει, ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΒΟΛΟΥ, ΟΥΤΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ. Απίστευτο; Κι όμως αληθινό. Υπάρχουν κι άλλες σχετικές ελλείψεις γιατρών συμβεβλημένων με τον ΕΟΠΥΥ, ούτε βρίσκεις σε δημόσιες δομές, όπως π.χ. του αγγειολόγου, αλλά, ειδικά η έλλειψη δερματολόγου είναι πραγματικά απαράδεκτο γεγονός. Στις μέρες μας είναι ακριβό…….”σπορ” η επίσκεψη σε ιδιώτη γιατρό, αλλά, ποιος μας λογαριάζει;;;
Νίκος Βητσόπουλος






