Μέσα σε κλίμα βαθιάς οδύνης τελέστηκε το απόγευμα της Τρίτης 2 Ιουνίου στα Ιωάννινα, η κηδεία του Μάριου Οικονόμου.

Συγγενείς, φίλοι και άνθρωποι του ποδοσφαίρου αποχαιρέτησαν τον 33χρονο παλαίμαχο ποδοσφαιριστή, ο οποίος έφυγε από τη ζωή τη Δευτέρα 1 Ιουνίου, σκορπίζοντας θλίψη στο ελληνικό και το διεθνές ποδόσφαιρο.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροSold-out το ΣΕΦ για τα Game 1 και 3 των τελικών
Επόμενο άρθρο«Ερυθρόλευκη» η κορυφή στο Πόλο γυναικών