Ας πούμε ότι κολυμπάτε κάπου στον Παγασητικό και βλέπετε σε κοντινή απόσταση αυτό να προεξέχει από την επιφάνεια της θάλασσας και μάλιστα να…….κόβει βόλτες πέρα δώθε.

Τι θα σκεφτόσασταν; Eγώ την αμαρτία μου τη λέω. Αμέσως θα ερχόταν στη μνήμη οι στίχοι του τραγουδιού που ερμήνευσε ο Στράτος Διονυσίου…….Ηηηηηηη ζωή, η ζωή εδώ τελειώνει, σβήνει το καντήλι μου……..
Είναι η περασμένη Κυριακή, κάπου στον Παγασητικό και δυο ψαράδες το είδαν το κήτος, πάνω από το κα’ί’κι βεβαίως, βεβαίως, να σουλατσάρει.

Καρχαρίας μήκους περίπου τριών μέτρων σου λέει. Κάποιοι λένε ότι δεν είναι επικίνδυνα όλα τα είδη………δεν είναι στις τροφικές του προτιμήσεις ο άνθρωπος κι άλλα τέτοια……παρήγορα, αλλά, αν δεις κοντά σου το πτερύγιο, είναι δυνατόν να σκεφτείς ότι μπορεί να είναι ο…….Στάθης Ψάλτης που θέλει να τρομάξει τον κόσμο με ψεύτικο πτερύγιο; Oχι βέβαια……Κι αν βγεις στην ακτή, μια ψυχολογική στήριξη, όσο νάναι θα την χρειαστείς……

Δεν είναι και τόσο φυσικός χώρος για τους καρχαρίες ο Παγασητικός, λένε ειδικοί, αλλά, τα πεπραγμένα περί άλλων μιλούν, όλα και πιο συχνά. Για να έχουμε λιγάκι το νου μας…..
Νίκος Βητσόπουλος







