Σύμφωνα με καταγγελία ακροατή του Ράδιο Β.Ε.ΡΑ., στην Αγριά Βόλου, στη συμβολή των οδών Ομπιλιτς και Κανάρη, απέναντι από το Νηπιαγωγείο της Αγριάς, υπάρχει ένα μεγάλο ακαθάριστο οικόπεδο, με πεταμένα αυτοκίνητα και πολλή βρωμιά. Εκεί υπάρχουν και 2 κάδοι. Πήγε κάποιος να πετάξει τα σκουπίδια στον κάδο της ανακύκλωσης και πετάχτηκε ένα τεράστιο φίδι. Είναι προφανές ότι το άδειασμα των κάδων πρέπει να γίνεται τακτικά και με επιμέλεια γιατί οι κίνδυνοι, ιδιαίτερα τώρα το καλοκαίρι, είναι πολλοί…….Αλλά κι εμείς οι πολίτες να φροντίζουμε να μην αφήνουμε εκτεθειμένα αποφάγια, έξω από τους κάδους, ή μέσα σ’ αυτούς, αλλά έξω από καλά κλεισμένες σακούλες, γιατί προσελκύουν ζώα κάθε είδους!!

Νίκος  Βητσόπουλος

Προηγούμενο άρθροΟΕΦΕ: Απαιτητικά τα θέματα των Πανελλαδικών σε Μαθηματικά και Βιολογία – Βατά στα Αρχαία
Επόμενο άρθροΠαίζει μεγάλη μπάλα στο παρασκήνιο η Ελλαδίτσα