Για κοπή και αφαίρεση ατσάλινου δακτυλιδιού από το δάκτυλο 17χρονου κλήθηκε τα μεσάνυχτα της Τρίτης 2 Ιουνίου 2026, από το χειρουργικό τμήμα επειγόντων περιστατικών του Νοσοκομείου Βόλου, ο εθελοντής της Λέσχης Ειδικών Δυνάμεων Μαγνησίας Βασίλης Ηλιόπουλος.
Το δακτυλίδι είχε σφηνώσει στο δάκτυλο του νεαρού που είχε πρηστεί και πονούσε, εμποδίζοντας την ομαλή την κυκλοφορία του αίματος.
Μετά την αφαίρεση ο νεαρός έφυγε για το σπίτι του. Δεν ήταν η πρώτη φορά τέτοιας επέμβασης και μάλλον δεν θα είναι η τελευταία……..
ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ
Νίκος  Βητσόπουλος
Προηγούμενο άρθροΤη βλέπω και πάω να βάλω τα κλάματα, μου λέει «δεν έχω πεθάνει ακόμα»
Επόμενο άρθροΔιακοπή νερού σε περιοχή του Βόλου