Αίσθηση προκάλεσε στο ευρωπαϊκό μπάσκετ η ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας του Άρη από τον Βασίλη Σπανούλη.

Ο ομοσπονδιακός μας τεχνικός αποφάσισε να αποδεχτεί την πρόταση των «κιτρινόμαυρων», κι έτσι από τη νέα σεζόν θα κοουτσάρει τους Θεσσαλονικείς τόσο στην GBL όσο και στο Eurocup.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΣύλβια Δεληκούρα: «Δεν κυνηγούσα πρωταγωνιστικούς ρόλους»
Επόμενο άρθρο«Κοπέλι» ως το 2029 ο Φούντας