Αποχωρήσεων… συνέχεια για την Κηφισιά, καθώς μετά τους Νταβίντ Σιμόν και Λουτσιάνο Μαϊντάνα, η ομάδα των βορείων προαστίων ανακοίνωσε το τέλος της συνεργασίας της και με τον Σεμπάστιαν Μουσιόλικ.
Ο Πολωνός επιθετικός, υπέγραψε στην Κηφισιά τον Αύγουστο του 2025, ωστόσο με μόλις δύο γκολ σε 13 εμφανίσεις δεν κατάφερε να ξεχωρίσει.
Η ανακοίνωση:
«Η ΠΑΕ Κηφισιά ανακοινώνει την ολοκλήρωση συνεργασίας με τον Σεμπάστιαν Μουσιόλικ. Τον ευχαριστούμε για όσα προσέφερε, του ευχόμαστε υγεία και κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του».







