Αποχωρήσεων… συνέχεια για την Κηφισιά, καθώς μετά τους Νταβίντ Σιμόν και Λουτσιάνο Μαϊντάνα, η ομάδα των βορείων προαστίων ανακοίνωσε το τέλος της συνεργασίας της και με τον Σεμπάστιαν Μουσιόλικ.

Ο Πολωνός επιθετικός, υπέγραψε στην Κηφισιά τον Αύγουστο του 2025, ωστόσο με μόλις δύο γκολ σε 13 εμφανίσεις δεν κατάφερε να ξεχωρίσει.

Η ανακοίνωση:

«Η ΠΑΕ Κηφισιά ανακοινώνει την ολοκλήρωση συνεργασίας με τον Σεμπάστιαν Μουσιόλικ. Τον ευχαριστούμε για όσα προσέφερε, του ευχόμαστε υγεία και κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του».

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΘέλει το Νίκολιτς μέχρι το 2029
Επόμενο άρθροΔικαιώθηκε ο Νίκος Κακλαμανάκης