Ονειρική ήταν η πρώτη χρονιά του Μάρκο Νίκολιτς στον πάγκο της ΑΕΚ, καθώς ο Σέρβος τεχνικός οδήγησε την Ένωση στην κατάκτηση του πρωταθλήματος και σε μία πολύ καλή πορεία στην Ευρώπη.

Οι «κιτρινόμαυροι» ήδη έχουν καταθέσει πρόταση ανανέωσης στον 46χρονο τεχνικό και, σύμφωνα με πληροφορίες, οι δύο πλευρές είναι πολύ κοντά σε συμφωνία.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΟ Πασχάλης Τερζής πέρασε κάποιες περιπέτειες αλλά τώρα είναι όλα μια χαρά
Επόμενο άρθροΝέα βλάβη στο δίκτυο της ΔΕΥΑΜΒ άφησε χωρίς νερό την Αγία Παρασκευή