Η επόμενη αγωνιστική σεζόν είναι κρίσιμη για το μέλλον της ελληνικής διαιτησίας

Την Τρίτη έγινε γνωστός ο πίνακας των διαιτητών της Super League 1 για τη σεζόν 2026-2027. Ο αριθμός των ρέφερι αυξήθηκε κατά δύο άτομα. Ο Λανουά διατήρησε όσους ανέβασε πέρσι και πρόσθεσε τέσσερις. Παράλληλα έκοψε έναν ενώ άλλος ένας ουσιαστικά παραιτήθηκε.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθρο«Δεν το πιστεύω ότι έχει φύγει, νιώθω ότι είναι ακόμα εδώ»
Επόμενο άρθρο«Διαζύγιο» για Νάπολι και Κόντε