Η επόμενη αγωνιστική σεζόν είναι κρίσιμη για το μέλλον της ελληνικής διαιτησίας
Την Τρίτη έγινε γνωστός ο πίνακας των διαιτητών της Super League 1 για τη σεζόν 2026-2027. Ο αριθμός των ρέφερι αυξήθηκε κατά δύο άτομα. Ο Λανουά διατήρησε όσους ανέβασε πέρσι και πρόσθεσε τέσσερις. Παράλληλα έκοψε έναν ενώ άλλος ένας ουσιαστικά παραιτήθηκε.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr







