Το Εθνικό Περίπτερο της Ελλάδας στην Διεθνή Έκθεση Prowein 2019 διοργανώνει ο Οργανισμός Enterprise Greece.

 

Στο Περίπτερο θα φιλοξενηθούν 50 οινοπαραγωγοί από όλη την χώρα, παρουσιάζοντας τα εκλεκτής ποιότητας κρασιά τους.

 

Με περισσότερες από 300 τοπικές ποικιλίες αμπέλου, μια μεγάλη ποικιλία terroir και κυρίως ένθερμους και παθιασμένους οινοπαραγωγούς, η νέα γενιά ελληνικών κρασιών έλαβε δικαιολογημένα μεγάλη αναγνώριση στη διεθνή σκηνή του κρασιού.

 

Η δυναμική του κλάδου αυξήθηκε και πάλι τα τελευταία χρόνια, αν λάβει κανείς υπόψη ότι τα ελληνικά κρασιά έχουν μία ευρεία γκάμα, η οποία εκτείνεται από τραγανά λευκά κρασιά με υψηλή μεταλλικότητα και εξαιρετική οξύτητα έως κομψά κόκκινα κρασιά με βελούδινη υφή, που μπορούν να συνδυαστούν με υψηλής ποιότητας γαστρονομικά εδέσματα. «Τα ελληνικά κρασιά δημιουργούν έναν νέο κόσμο γεύσης με βάση τις μοναδικές γεύσεις των τοπικών ποικιλιών αμπέλου και τα πολυεπίπεδα terroir της Ελλάδας», αναφέρει ο κ. Αντώνης Γραβάνης, Διευθυντής Διεθνών Εκθέσεων, Αγροτικών Προϊόντων, Τροφίμων και Ποτών. Η χώρα μας προσφέρει μεγάλες εμπορικές ευκαιρίες και προοπτικές στον κλάδο του οίνου και της γαστρονομίας, γεγονός που μπορεί να προσελκύσει το ενδιαφέρον μεγάλων διεθνών αγοραστών, που μπορούν να προωθήσουν τα ελληνικά προϊόντα στο παγκόσμιο καταναλωτικό κοινό.

 

Κατά τη διάρκεια των τριών ημερών της Έκθεσης, θα υπάρχει και φέτος η ευκαιρία να δοκιμάσει κανείς μια μεγάλη ποικιλία κρασιών στο κεντρικό wine bar (Hall 17 B121) του εθνικού περιπτέρου, το οποίο θα λειτουργεί παράλληλα με τα περίπτερα των εκθετών, όπου ο καθένας ξεχωριστά θα παρουσιάζει τα κρασιά δικής του παραγωγής.

 

Από τον 14ο αιώνα, μέρος της ελληνικής οινικής παράδοσης είναι το τσίπουρο, ένα κομψό απόσταγµα στεµφύλων με προστατευόμενη ένδειξη προέλευσης, το οποίο προσελκύει ολοένα και περισσότερο το ενδιαφέρον για τους λάτρεις οινοπνευματωδών ποτών. Στο πλαίσιο αυτό, ο Enterprise Greece δημιούργησε το Greek Spirits Bar (Hall 12 E50),  με το σύνθημα «Ας πιούμε τσίπουρο», όπου θα μπορούν να δοκιμαστούν, με τις συμβουλές ειδικών, οι διαφορετικές παραλλαγές του τσίπουρου – είτε με ή χωρίς γλυκάνισο είτε νέο ή παλαιωμένο σε βαρέλια.

 

“Wines of Greece”

 

Το “Wines of Greece” είναι μια καμπάνια του Συνδέσμου Ελληνικού Οίνου (ΣΕΟ) και του Enterprise Greece. Ο ΣΕΟ υλοποιεί διαφημιστικές δράσεις τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό. Παράλληλα, προωθεί την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου, μέσω της έρευνας και της τεχνολογικής καινοτομίας, της παραγωγής και εμπορίας ελληνικών οίνων και αμπελοοινικών προϊόντων, με στόχο την συνεχή βελτίωση της ποιότητάς τους. Ο Enterprise Greece είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας για τις επενδύσεις και τις εξαγωγές, ο οποίος υποστηρίζει ενεργά τους Έλληνες εξαγωγείς μέσω ενός ολοκληρωμένου προγράμματος δράσεων τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΟριστική λύση για την εξόφληση λογαριασμών της ΔΕΗ
Επόμενο άρθροΝέα δέσμη μέτρων για τις συντάξεις χηρείας