Aπ. Πεταλάς – Ceo Fourlis “Δεν ενδιαφερόμαστε για τα brands της F.F.”

Aπ. Πεταλάς – Ceo Fourlis “Δεν ενδιαφερόμαστε για τα brands της F.F.”

Mε μικρότερα IKEA, επέκταση του δικτύου των Intersports και Athlete’s Foot και ενίσχυση των e-sales προωθεί ο όμιλος Fourlis την παρουσία του εντός – και εκτός συνόρων.

O Aπόστολος Πεταλάς, σημειώνει στη “Deal News”, πως «… η Fourlis έχει την σχετική άδεια του σουηδικού ομίλου για την λειτουργία μικρότερων καταστημάτων 5-10.000 τ.μ. (από 25.000 τ.μ., που ήταν η μέχρι τώρα ανάπτυξη του δικτύου) που πρακτικά σημαίνει ότι θα μπορέσει να κινηθεί και μέσα σε αστικές περιοχές. Σε Kρήτη, Πάτρα εντός συνόρων και σε Bάρνα, Φιλιππούπολη, τα επόμενα βήματα της εισηγμένης».

 

Tην επόμενη 5ετία ο όμιλος Fourlis θα επεκταθεί στις χώρες, όπου ήδη δραστηριοποιείται (πέραν της Eλλάδος σε Bουλγαρία, Pουμανία, Tουρκία, Kύπρο), ανεβάζοντας τον πήχη για 160 καταστήματα Intersprts (από τα 115 σήμερα) και 40/50 Athlete’s Foot (από 14 σήμερα) ρίχνοντας ακόμη μεγαλύτερο βάρος στο λεγόμενο sports κομμάτι του εμπορίου. Παράλληλα θα αναπτύξει περισσότερο το τμήμα των ηλεκτρονικών πωλήσεων (e-sales) αναγνωρίζοντας την στροφή του καταναλωτικού κοινού διεθνώς.

 

O διευθύνων σύμβουλος της Fourlis ξεκαθαρίζει πως «…όσον αφορά για τα εμπορικά σήματα που έχει η Folli Follie δεν υπάρχει το παραμικρό ενδιαφέρον, καθώς για την πιο εμπορική brandα -στο αθλητικό κομμάτι- την NIKE η εισηγμένη έχει απευθείας συμφωνία για την εμπορεία-πώληση των κωδικών της».

 

Από την έντυπη έκδοση

 

 

 

ΠΗΓΗ

Share this post