Εκφράζοντας τη λύπη  για την ανησυχία που προκλήθηκε εξαιτίας του τεχνικού ζητήματος που προέκυψε το βράδυ της 3ης Ιουλίου, όταν πελάτες της Alpha Bank έλαβαν στις κινητές τους συσκευές ενημερωτικά μηνύματα SMS που αφορούσαν σε παρελθούσες συναλλαγές και ημερομηνίες, η Διοίκηση της Τράπεζας ενημερώνει για τα ακόλουθα:

  • Η αναίτια αποστολή ενημερωτικών SMS, που αφορούσαν σε συναλλαγές προηγουμένων ημερομηνιών, οφείλεται σε τεχνικό θέμα εξωτερικής πλατφόρμας, που αποκλειστικώς παράγει και αποστέλλει κωδικούς και ενημερωτικά μηνύματα μιας χρήσης, μέσω SMS. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα ουδεμία λειτουργική σύνδεση έχει με τα συστήματα ηλεκτρονικής τραπεζικής της Alpha Bank.
  •  Ουδέποτε υπήρξε κυβερνοεπίθεση ή άλλης μορφής διακινδύνευση της ασφάλειας της ιστοσελίδας και των εφαρμογών ηλεκτρονικής τραπεζικής της Τράπεζας.
  • Ουδείς κίνδυνος υπήρξε ως προς τους λογαριασμούς, τα στοιχεία συναλλαγών και τα προσωπικά δεδομένα των Πελατών.
  • Το τεχνικό ζήτημα αφορούσε αποκλειστικά τη λειτουργία της πλατφόρμας αποστολής κωδικών μίας χρήσης μέσω SMS. Μέχρι την επίλυση του τεχνικού αυτού ζητήματος, η Τράπεζα προχώρησε σε προσωρινή αναστολή λειτουργίας του διαύλου αποστολής μηνυμάτων μίας χρήσης μέσω SMS. Οι Πελάτες μας μπορούσαν να λαμβάνουν τους κωδικούς μίας χρήσης μέσω της εφαρμογής Viber και να πραγματοποιούν χωρίς πρόβλημα τις συναλλαγές τους στο ασφαλές ψηφιακό περιβάλλον της Alpha Bank.
  • Η αποστολή των κωδικών myAlpha Code επανήλθε πλέον συνολικά για συναλλαγές από το πρωί της Κυριακής, 5 Ιουλίου. Οι κωδικοί myAlpha Code αποστέλλονται τόσο μέσω της εφαρμογής Viber όσο και μέσω SMS, εφόσον οι χρήστες των ηλεκτρονικών υπηρεσιών δεν διαθέτουν την εφαρμογή.

Μοιράσου το άρθρο:

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΗ αποστολή για τον αγώνα με τον Παναιτωλικό
Επόμενο άρθροΠανιώνιος: Χωρίς Αραμπούλι στη Λάρισα